Пропонується офіс в бізнес-центрі «Work place”, вул. Скоропадського, 39.
Біля бц є власна паркувальна зона. У бц цілодобова охорона.
1й поверх, окремий вхід. 270м2 - Рецепція, кухня, переговорна кімната, два кабінети, open-space, 3 санвузла, душова кабіна, серверна/господарська кімната.
Меблі: кухня входить у вартість оренди, інші меблі на фото - пропонуються до продажу поточним орендарем
Доступ 24/7. В офісі встановлено генератор.
Укриття у підземному паркінгу.
Є можливість орендувати паркове місце в підземному паркінгу.
Офіс розташований у діловому районі столиці, поруч є відділення банку, Нової пошти, магазини, кафе та ресторани. Зручна транспортна розв’язка. До зупинок громадського тр...
Оренда офіса в БЦ з власною паркувальною зоною, та цілодобовою охороною, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 39; БЦ 'Work Place',
3й поверх, 204м2 Опис офісу: 4 кабінети, переговорна кімната або п’ятий кабінет, загальна зона рецепції, кухня, два санвузли; пожежна та охоронна сигналізація, припливно-витяжна система, кондиціювання; офіс виходить на терасу площею 400 кв. м, користування якою дозволено лише клієнтам БЦ.
Меблі: кухня в наявності, офісні меблі пропонуються до викупу попереднім орендарем. Умови - на запит.
Опис БЦ: цілодобовий доступ, цілодобовий пост охорони, адміністратор у робочий час, тераса площею 400 кв.
Укриття у підземному паркінгу.
Є можливість орендувати паркове місце в п...
Нежитлове приміщення в самому центрі Києва!
Ідеальне рішення для вашого бізнесу — під офіс, магазин, салон, студію, клініку чи коворкінг
Адреса: вул. Павла Скоропадського, 13 (колишня Льва Толстого), 1 поверх
Площа: 95,5 м²
Тип приміщення: нежиле, з окремими входами
**Готове до використання — «заходь і працюй»!
Вартість оренди: 60 000 грн/міс.
Можливий торг — обговорюється індивідуально!
ЛОКАЦІЯ, ЩО ПРАЦЮЄ НА ВАШ БІЗНЕС
Центральний діловий район Києва
В радіусі 5–7 хвилин пішки — 6 станцій метро:
Льва Толстого, Університет, Театральна, Хрещатик, Палац Спорту, Олімпійська
Висока прохідність: до 3 000 людей щодня
Поруч бізнес-центри, банківські установи, кав’ярні, нотаріуси, салони...
Пропонується в оренду новий дизайнерський офіс в БЦ, Саксаганського 70
Площа офісу 252м2
Знаходиться на 2 поверсі
Складається з опен спейс та 3х кабінетів
Ціна включає в себе орендну ставку, меблі, експуатацію та пдв. Додатково комунальні послуги по лічильникам.
Комісія 50%, з колегами співпрацюю.
Оренда офісного поверху у сучасному БЦ класу «А». Офісний 6 поверх складається з двох зон опен-спейс, кабінет, тераса, санвузли, серверна, складське приміщення. В офісі зроблено ремонт 2021 використані сучасні технології. У БЦ свій підземний паркінг, можливість орендувати паркомісця. Обладнане укриття, встановлений генератор. Без меблів. У вартість входить: оренда, експлуатація, пдв. Додатково оплачується комунальні платежи.
Оренда офісу Loft у бізнес-центрі «Саксаганський», Саксаганського 70а
Планування: опен-спейс + кабінети, переговорна, з/в, кухня. Стан із ремонтом.
Офіс оснащений припливно-витяжною системою вентиляції та кондиціювання, системою відеоспостереження, пожежогасіння, пропускною системою, цілодобовою охороною.
Вакантність: 6 поверх: 1250 кв.м. Генератор у БЦ.
Оренда - 15$/м2 з пдв (перших 3 міс), далі - 22$/м2 з пдв
Орех - 5$/м2 з пдв
Меблі (при необхідності) - 2$/м2 з пдв
Пропонується на оренду офіс в центрі, вул. Саксаганського 84/86. Планування: 3 окремих кабінета, опен-спейс, кухня і санвузол. Офіс мебльований на 8 робочих місць.
Царський будинок, високі стелі 3,7м. Чистий і охайний підʼїзд, вхід з фасаду та з двору, є парко-місця у дворі за шлагбаумом.
Угол Никольско-Ботанической и Тарасовской, "сталинка", ланировка- "студия", общ. пл. 50 кв.м., 2 комнаты, офисный ремонт, ламинат, стеклопакеты, с/у совмещенный, установлен бойлер, счетчики воды, есть балкон с выходом во двор, решетки, из мебели только встроенная кухонька,шкаф-купе в коридоре и кожаный диванчик. Возможна аренда как под офис так и под жилье, но со своей мебелью. Пешком до ст. метро "Льва Толстого"-5-7 мин.Парковка во дворе. Сдается по офис. Ц. 18.000 грн/мес. + ком. услуги.
Оренда нового, дизайнерського офісу в ЖК «Auroom». Офіс знаходиться на 20 поверсі. Має площу – 140м2. Складається з: опен спейс на 16 робочих місць, переговорну на 8 осіб, кабінет директора, кухню, 3 санвузли, зону лаунж. Повністю мебльований. У вартість входить два паркомісця та комора на поверсі.
Здається квартира з офісним ремонтом в житловому фонді. Офіс складається з кабінету директора, кухні, приміщення open-space, санвузла. В кожній кімнаті кондиціонер, проведен інтернет (оптика), кухня обладнана. Є балкон.
Оренда офісу в центрі Києва — від власника, без комісій, без посередників.
Здається сучасний, готовий до роботи офіс площею 78 м² у житловому комплексі “Аурум”, вул. Паньківська, 20/82. Поруч метро “Олімпійська” та “Університет” — 10 хвилин пішки.
— 7-й поверх, панорамний вид на місто
— Планування: просторий опенспейс, 2 переговорні кімнати, кухня, 2 санвузли
— Повністю мебльований та обладнаний
— Розрахований на 17 робочих місць
Оренда окремої офіснох будівлі загальною площею 697 кв.м. за адресою: вул. Саксаганського
Основні характеристики:
Площа: 697 кв.м.
Власне подвір'я з парковкою для 5-ти авто та зоною відпочинку під хвойними деревами.
4 поверхи, реконструкція 2012 року.
Кабінетна система.
В кожному кабінеті кондиціонер.
Центральне опалення.
Пропускна система та автоматичні ворота.
Потужність електропостачання: 100 кВт.
50 м до укриття.
Додаткові переваги:
Можливий ремонт під орендаря або ремонтні канікули.
Зручне розташування: метро "Вокзальна" - 5 хвилин пішки, до зупинки громадського транспорту - 100 м.
Орендна ставка: 10 доларів США за 1 кв.м., без ПДВ.
ID обʼєкта: К77
Дизайнерський офіс на вул Тарасівська, 16.
Площа 78 м2
Поверх 1/5
Вітальня, просторий опен-спейс, окремий кабінет, великий санвузол з душем, міні-кухня, холодильник, мікрохвильова піч, мийка.
Повністю укомплектований меблями.
Вашему вниманию предлагается видовой офис в центре Шевченковского р-на. по адресу ул. Саксаганского 121 (свет - есть всегда)
- Общая площадь офиса 250 м2.
- 4 каб. ( open space ), кухня
- 23 эт., 2 С/У, Н = 5 м, Ж/Ф – под ОЗТ, панорамный вид.
- ремонт, мебель отсутствует (есть от предыдущего арендатора, можете выкупить), кондиционирование, приточно-вытяжная вентиляция охранная и пожарная сигнализация, компьютерная и телефонная разводка, парковка.
- 5 мин. до ст. м. Университет и 10 мин. до ст. м. Вокзальная
Звоните, Просмотр по договоренности.
Пропонується офісне приміщення в ЖК Diplomat Hall, офіс повністю готовий до роботи
Планування: 2 окремих робочих приміщення з меблями ( за потреби можна вивезти ), санвузол, міні-кухня. Охоронна система, кондиціонери, підземний паркінг. Безготівковий розрахунок розглядається.
Розвинена інфраструктура району, поруч залізничний вокзал, метро «Університет» та «Вокзальна». Поруч кафе, ресторани, банки, поштові та державні установи. Зручна транспортна розв'язка.
ОРЕНДА. Офіс 170 м2 з ремонтом, 16 поверх, центр, Жилянська, Вокзал, БЕЗ %
Здається в оренду офіс 170 м2 по вул. Жилянській, біля ЖК Diplomat Hall, метро Вокзальна, центр, БЕЗ %.
Адреса: вул. Жилянська 59 (Сім'ї Прахових 27 - житловий будинок)
16 поверх. Останній.
Площа: 170 м2 кабінетна система. 2 крила
Ремонт: 2 сан вузли, кондиціонери всюди.
Потужність: 20 кВт + система безперебійного живлення з накопичувачем на 5 кВт.
Комунальні: світло по комерційному тарифу + прибудинкова 20 грн/м2.
Дуже зручне розташування.
Гостьовий паркінг у дворі + завжди є місце для парковання за будинком по вулиці Прахових. Поруч вся необхідна інфраструктура.
Ціна: $900 + комунальні послуги
КОМІСІЯ = 0% (робо...
ПРЕМІУМ-ОФІС У СЕРЦІ КИЄВА – ІДЕАЛЬНИЙ ПРОСТІР ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ!
Сучасний бізнес-хаб із продуманою інфраструктурою та преміальним дизайном
Локація: офісний комплекс біля м. Льва Толстого / м. Олімпійська – найкраща транспортна доступність у місті!
Парковка: зручна та безпечна для вас і клієнтів
КОМФОРТ ТА ФУНКЦІОНАЛ:
Простір: 12-16 робочих місць з ергономічним зонуванням
Зони: Open-space, ресепшн, кабінет керівника, переговорна, кухня, 2 санвузли
Панорамні вікна: багато природного світла та вид на місто
Технології: оптоволокно, СКС-розводка, сучасні розетки
ІНЖЕНЕРНІ ТА ДИЗАЙНЕРСЬКІ РІШЕННЯ:
Алюмінієві перегородки зі звукоізоляцією та вбудованими жалюзі
Меблі на замовлення – стиль і фун...
Офіс вільний, перегляди можливі
Обновляємо ремонт за виїздом орендарів, будуть замінені стільки, загальна кількість місць - 8
Розглядаємо невелику команду з чистим вектором роботи
Оренда офісу в ЖК "Кадор", вул. Жилянська, 68 — Без комісії!
Пропонується в оренду сучасне офісне приміщення у престижному ЖК "Кадор".
вул. Жилянська, 68
Нежитловий фонд, 20 поверх, 6 швидкісних ліфтів
Підземний паркінг, охорона та відеоспостереження
Площа: 82 м²
Планування:
— Відкрита робоча зона (до 16 робочих місць)
— Окремий кабінет
— 2 санвузли
— Кухня
Ціна: 1800 $/міс. + комунальні за споживанням
Без комісії для орендаря
Готовий до заїзду. Ідеальний варіант для компаній, які цінують...
Жилянская 68 - Бизнес Центр Kadorr аналог Carnegie Tоwoer и БЦ Олимпийский.
Только чище и новее.
6 скоростных лифтов(не будет проблем как в Карнеги и Олимпийском).
Круглосуточная охрана и консьерж 24/7.
Видеонаблюдение, постоянная чистота в лобби и коридорах - уборка 2 раза в день.
22 этаж
По планировке - open space, кабинет директора, кухня, сан узел.
15-20 рабочих мест.
Презентабельная входная группа, дорогие лифты, премиальная отделка на этаже.
Офіс знаходиться в презентабельному БЦ "Кадорр" Kadorr, вул. Жилянська 68
площа 81
поверх 19
Сучасний дизайн, дорогий ремонт (техніка Samsung, фурнітура Schindler, якісні меблі, італійська сантехніка).
На даний момент офіс повністю готовий до заїзду та укомплектований усім необхідним.
Зонування:
– Кабінет керівника.
– Основний зал, розрахований на 16 робочих місць.
- Вхідна зона з диваном та столиком.
– Кухня укомплектована мікрохвильовою піччю та холодильником з окремою обідньою зоною. Колір підсвічування змінюється пультом.
- Туалет з усією фурнітурною.
Доступ до офісу здійснюється за допомогою відбитка пальця або коду доступу, встановлено відео домофон, є датчики пожежної безпеки.
Компл...
Публикация объявлений доступна для зарегистрированных пользователей в роли “Риелтор” или “Владелец“.
Если на вашей странице АН остались объявления, которые вы хотите опубликовать, пожалуйста, напишите нам за кем из риелторов вашего агентства их закрепить.
Зарегистрируйте риелторов АН на RIELTOR.UA и привяжите их аккаунты к аккаунту АН, чтобы:
видеть совокупную статистику и расходы по объявлениям ваших риелторов,
пополнять баланс вашим риелторам,
видеть в кабинете все объявления, созданные вашими риелторами,
объявления риелторов были брендированы логотипом вашего АН